![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu.
|
Teşekkürler sempe, fısfısı keseyim o zaman. lerdemir, benim derdim de o boya uzama şimdi.Bunun nasıl önüne geçilebilir diye kara kara düşünüyorum.Dallanıp açılan bir tür bitki değil, hep boyuna gidiyor.Gövde resimlerini gördükçe moralim bozuluyor ![]() |
|
|
|
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|