![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 14-08-2007
Şehir: istanbul
Mesajlar: 731
|
Merhaba sayın Emre Albayrak,acaba hılo'yu nerden sıpariş verdiniz ebay'da vardı alacaktım satılmışda ben istiyorum bir hilo sahibi olmak.Zaten celadınıde çürüttüm ben bu sefer daha dıkkatlı olmalıyım. |
|
|
|
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|