![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 25-05-2011
Şehir: izmir
Mesajlar: 998
|
Sayın drhegeli plumerianız çok güzel açmış. Kokusu var mıdır? Benim plumeriam da yapraklandı ama çiçek konusunda hiç umudum yok ![]() |
|
|
|
|
|