![]() |
|
|
|
|
|
#1 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 18-03-2012
Şehir: Eskişehir
Mesajlar: 1,403
|
Alıntı:
Lüzumlu malumat: Kendisi 5 litrelik pet şişede - 2 kök. |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 10-01-2012
Şehir: sakarya
Mesajlar: 334
|
Alıntı:
Aksam safası soruna ben nacizane cevap vereyım ![]() Benım safalar saksıda. Kısın oylece bırakıyorum koku sokmeden. yumru olusturuyor . Bahara yıne yeserıyor,Dalları bır ıkı cmden kesip balkonda kokunu cıkarmadan bekletebılırsın. Kışın Eskişehır sogugunda donmazsa bahara yenıden surgun verır. Oldukca dayanıklı bır bıtkı sevgiler |
|
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|