agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Bitki Dünyası > Bahçe Süs Bitkileri
(https)




Beğeni Düzeni2193Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 03-09-2009, 08:16   #1
Ağaç Dostu
 
Vildan Sönmez's Avatar
 
Giriş Tarihi: 01-08-2005
Şehir: K.çekmece
Mesajlar: 5,186
Galeri: 1126
Yumurta filan vardır diye koparttım Kamil Bey.
Asıl soruma geçeyim o zaman. Ben kıyamıyorum ama 573 nolu mesajdaki fotoğraf benim lisilerimin. O kırmızı çizgiden yani o kadar dipten hemen mi kesmeliyim ?

Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi kgursan Mesajı Göster
Vildan hanım., Yaprağı kopartmayacaksınız , TIRTILI öldüreceksiniz

Vildan Sönmez Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 03-09-2009, 20:29   #2
Ağaç Dostu.
 
Giriş Tarihi: 17-01-2009
Şehir: YALOVA
Mesajlar: 3,802
Galeri: 45
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi Vildan Sönmez Mesajı Göster
Yumurta filan vardır diye koparttım Kamil Bey.
Asıl soruma geçeyim o zaman. Ben kıyamıyorum ama 573 nolu mesajdaki fotoğraf benim lisilerimin. O kırmızı çizgiden yani o kadar dipten hemen mi kesmeliyim ?
Dipte bir çift yaprak kalacak o yaprakların koltuklarından sürgün verecek. Ama bu yıl tekrar açmaz çok geç kaldı. Bu durumda budama işi de sağ kalırlarsa Mart ayına kalır. Kolay gelsin.

kgursan Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 15:41.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026