![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 18-10-2008
Şehir: VAN
Mesajlar: 367
|
sizin hasekiler çok güzel olmuş benimkiler daha küçük geçen sene ağustosta falan çimlenmişti acaba bu sene açarmı birde bu yağmurlarda baya gelişti suyu çomu seviyor acaba ben kış boyunca çok az sulamıştım |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 18-10-2008
Şehir: VAN
Mesajlar: 367
|
birde benimkiler kışında yapraklıydılar kapalı balkonda olduklarındanmı acaba |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 03-05-2011
Şehir: adana
Mesajlar: 58
|
arkadaşlar ben de koçtaştan haseki küpesi tohumu aldım adanada şu mevsimde eksem çimlendirebilir miyim ? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 12-02-2012
Şehir: eskişehir
Mesajlar: 214
|
sayın arda bora elinizde haseki tohum varmı acaba varsa gönderebibirmisiniz |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 09-09-2008
Şehir: İstanbul.
Mesajlar: 5,388
|
Sevgili Ardabora acaba hasekiler ekildikleri sene çiçek açıyorlarmı? |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ağaç Dostu
|
sevgili Kiraz,normalde nisanın son haftası tomurcuklar iyice olgunlaşıyor ve tüm mayıs ayında çiçekli kalıyor.bazen haziran ortasına kadar tek tük çiçek açıyor ...kısa süreli çiçekli kalıyor yani ama değer inanın... |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 09-09-2008
Şehir: İstanbul.
Mesajlar: 5,388
|
Teşekkürler Güngörcüğüm ![]() |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 18-10-2008
Şehir: VAN
Mesajlar: 367
|
bende tohumdan geççen yaz ekmiştim ama hala çiçek açmadı busene açacağı kesinmi acaba mrakla bekliyorum |
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
son iki renk hasekim de açtı. sarı olan büyüdükçe kreme döndü,yapısı diğerlerinden farklı.. haseki mevsimini kapatıyoruz böylece... |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Kaybettik, Allah rahmet eylesin
|
Alıntı:
yerine almanızda fayda var. Büyüdükçe yer değiştirmekten hoşlanmıyor. Sevgiyle... |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ağaç Dostu
|
eflatun olanlar resimlerde mavi çıkıyor,oysa renk tonu çok hoş... ikinci resimdekinin alt yapraklarını çok beğeniyorum,eflatun gibi... son resimdeki de farklı bir haseki,tek kök var...geriye mürdüm rengi haseki ile bordo-beyaz haseki kaldı.bordo-beyaz olanların hepsini birilerine verdim diye düşünmüştüm ama minik bir kök kalmış...onlar da açarsa haseki mevsimini kapatırız ) |
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
Hem hasekiküpesinin yaprakları da çok güzel, nazsız, keyifli... Bahçemi doldursunlar istiyorum. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 18-10-2008
Şehir: VAN
Mesajlar: 367
|
arda bey benim hasekilerim henüz açmadılar tomurcuk bile vermedi acaba hala açma ümidi varmı tohumları geçen sene dikmiştim temmuz ağustos ayında çıkmışlardı ama kışı kapalı balkonda geçidi oyüzdenmi açmıyorlar acaba |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|