agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Bitki Dünyası > Bahçe Süs Bitkileri
(https)




Beğeni Düzeni826Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 02-05-2011, 23:55   #1
Ağaç Dostu
 
Gülbeşeker's Avatar
 
Giriş Tarihi: 18-10-2008
Şehir: VAN
Mesajlar: 367
sizin hasekiler çok güzel olmuş benimkiler daha küçük geçen sene ağustosta falan çimlenmişti acaba bu sene açarmı birde bu yağmurlarda baya gelişti suyu çomu seviyor acaba ben kış boyunca çok az sulamıştım

Gülbeşeker Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 02-05-2011, 23:57   #2
Ağaç Dostu
 
Gülbeşeker's Avatar
 
Giriş Tarihi: 18-10-2008
Şehir: VAN
Mesajlar: 367
birde benimkiler kışında yapraklıydılar kapalı balkonda olduklarındanmı acaba

Gülbeşeker Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 15-05-2011, 09:05   #3
Ağaçsever
 
_kevser_'s Avatar
 
Giriş Tarihi: 03-05-2011
Şehir: adana
Mesajlar: 58
arkadaşlar ben de koçtaştan haseki küpesi tohumu aldım adanada şu mevsimde eksem çimlendirebilir miyim ?

_kevser_ Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 17-05-2011, 17:57   #4
Ağaç Dostu
 
ardabora's Avatar
 
Giriş Tarihi: 15-03-2008
Şehir: İstanbul-Sarıyer
Mesajlar: 819
Galeri: 169
pembeler açmaya başladı...eflatunlar yolda..

Eklenen Resimler
   
ardabora Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 19-02-2012, 12:54   #5
Ağaç Dostu
 
esk nisagül's Avatar
 
Giriş Tarihi: 12-02-2012
Şehir: eskişehir
Mesajlar: 214
sayın arda bora elinizde haseki tohum varmı acaba varsa gönderebibirmisiniz

esk nisagül Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 03-03-2012, 11:21   #6
Moderatör
 
Güler's Avatar
 
Giriş Tarihi: 26-04-2007
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 28,429
Galeri: 103
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi esk nisagül Mesajı Göster
sayın arda bora elinizde haseki tohum varmı acaba varsa gönderebibirmisiniz
Talebinizi bu başlıkta yapmış olsaydınız ben gönderirdim.

Güler Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 03-03-2012, 11:46   #7
Ağaç Dostu
 
cegabo's Avatar
 
Giriş Tarihi: 01-01-2012
Şehir: İstanbul-İzmir-Muğla
Mesajlar: 290
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi Güler Mesajı Göster
Talebinizi bu başlıkta yapmış olsaydınız ben gönderirdim.
Güler Abla ne güzel bir çiçek böyle bu... Bununla ilgili bir paylaşım açsanız ne çok kişi sevinir...

cegabo Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 03-03-2012, 16:11   #8
Moderatör
 
Güler's Avatar
 
Giriş Tarihi: 26-04-2007
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 28,429
Galeri: 103
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi cegabo Mesajı Göster
Güler Abla ne güzel bir çiçek böyle bu... Bununla ilgili bir paylaşım açsanız ne çok kişi sevinir...
Sizi mi kıracağım?

Dağıtım başlığına yazıyorum.

jineop beğendi.
Güler Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 17-05-2011, 18:25   #9
Ağaç Dostu
 
günebakan's Avatar
 
Giriş Tarihi: 09-09-2008
Şehir: İstanbul.
Mesajlar: 5,388
Sevgili Ardabora acaba hasekiler ekildikleri sene çiçek açıyorlarmı?

günebakan Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 18-05-2011, 13:57   #10
Ağaç Dostu
 
Güngör Salman's Avatar
 
Giriş Tarihi: 14-08-2008
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 1,877
Galeri: 17
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi günebakan Mesajı Göster
Sevgili Ardabora acaba hasekiler ekildikleri sene çiçek açıyorlarmı?
Bir yıl sonra açıyor.

Güngör Salman Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 17-05-2011, 19:22   #11
Ağaç Dostu
 
Kiraz's Avatar
 
Giriş Tarihi: 13-02-2008
Şehir: istanbul
Mesajlar: 4,640
Galeri: 73
Sevgili Ardabora, çok güzeller. Ne kadar süre çiçeli kalıyor?


Düzenleyen Kiraz : 18-05-2011 saat 12:53 Neden: anlatım
Kiraz Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 18-05-2011, 17:45   #12
Ağaç Dostu
 
ardabora's Avatar
 
Giriş Tarihi: 15-03-2008
Şehir: İstanbul-Sarıyer
Mesajlar: 819
Galeri: 169
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi Kiraz Mesajı Göster
Sevgili Ardabora, çok güzeller. Ne kadar süre çiçeli kalıyor?
sevgili Kiraz,normalde nisanın son haftası tomurcuklar iyice olgunlaşıyor ve tüm mayıs ayında çiçekli kalıyor.bazen haziran ortasına kadar tek tük çiçek açıyor ...kısa süreli çiçekli kalıyor yani ama değer inanın...

ardabora Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 18-05-2011, 11:45   #13
Ağaç Dostu
 
betito's Avatar
 
Giriş Tarihi: 19-09-2005
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 756
Galeri: 29
Koçtaş'dan aldım tohumları, bir hafta buzdolabında bekletip haziran ayında ekeceğim.

betito Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 18-05-2011, 14:14   #14
Ağaç Dostu
 
günebakan's Avatar
 
Giriş Tarihi: 09-09-2008
Şehir: İstanbul.
Mesajlar: 5,388
Teşekkürler Güngörcüğüm

günebakan Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 18-05-2011, 15:36   #15
Ağaç Dostu
 
Güngör Salman's Avatar
 
Giriş Tarihi: 14-08-2008
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 1,877
Galeri: 17
2010 da tohumdan yetiştirdiğim haseki küpeleri.

Eklenen Resimler
 
Güngör Salman Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 18-05-2011, 15:54   #16
Ağaç Dostu
 
acemifüsun's Avatar
 
Giriş Tarihi: 30-05-2009
Şehir: İZMİR
Mesajlar: 2,783
Galeri: 2
Sevgili Güngör çok sağlıklılar, ellerinize sağlık Hasekiler çok güneşten hoşlanmıyorlar sanırım, doğru mu?

acemifüsun Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 18-05-2011, 16:46   #17
Ağaç Dostu
 
Gülbeşeker's Avatar
 
Giriş Tarihi: 18-10-2008
Şehir: VAN
Mesajlar: 367
bende tohumdan geççen yaz ekmiştim ama hala çiçek açmadı busene açacağı kesinmi acaba mrakla bekliyorum

jineop beğendi.
Gülbeşeker Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 20-05-2011, 10:39   #18
Ağaç Dostu
 
ardabora's Avatar
 
Giriş Tarihi: 15-03-2008
Şehir: İstanbul-Sarıyer
Mesajlar: 819
Galeri: 169
efletunlar açmaya başladı,bir kök bordo beyaz hasekim vardı,ortalıkta görünmüyor,sanırım birilerine vermişim,üzüldüm göremeyince...

Eklenen Resimler
    
ardabora Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 21-05-2011, 22:35   #19
Ağaç Dostu
 
Sevgi Durul's Avatar
 
Giriş Tarihi: 02-08-2009
Şehir: Manisa Eskişehir
Mesajlar: 8,529
Galeri: 765
Geçen sene ektiğim tohumlardan, ancak bu bahar çimlenen haseki küpem. Büyüklüğü bahçeye geçirmek için erken mi?

Name:  haseki k.JPG
Views: 1698
Size:  40.1 KB

Füreya beğendi.
Sevgi Durul Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 22-05-2011, 15:04   #20
Ağaç Dostu
 
sarigoz's Avatar
 
Giriş Tarihi: 18-09-2009
Şehir: Istanbul
Mesajlar: 564
Galeri: 26
Bu da bizim bahcemizin guzeli

Eklenen Resimler
 
sarigoz Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 26-05-2011, 14:56   #21
Ağaç Dostu
 
ardabora's Avatar
 
Giriş Tarihi: 15-03-2008
Şehir: İstanbul-Sarıyer
Mesajlar: 819
Galeri: 169
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi SDurul Mesajı Göster
Geçen sene ektiğim tohumlardan, ancak bu bahar çimlenen haseki küpem. Büyüklüğü bahçeye geçirmek için erken mi?

Eklenti 214819
Sayın SDurul,sizin hasekini henüz çok küçük,bence bu yıl da saksıda kalsın. Mart başı gibi toprağa geçirisiniz.

son iki renk hasekim de açtı. sarı olan büyüdükçe kreme döndü,yapısı diğerlerinden farklı..

haseki mevsimini kapatıyoruz böylece...

Eklenen Resimler
   
ardabora Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 30-05-2011, 19:34   #22
Kaybettik, Allah rahmet eylesin
 
jineop's Avatar
 
Giriş Tarihi: 25-11-2008
Şehir: istanbul
Mesajlar: 5,113
Galeri: 94
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi SDurul Mesajı Göster
Geçen sene ektiğim tohumlardan, ancak bu bahar çimlenen haseki küpem. Büyüklüğü bahçeye geçirmek için erken mi?

Eklenti 214819
Sevgili SDurul,
yerine almanızda fayda var. Büyüdükçe yer değiştirmekten hoşlanmıyor. Sevgiyle...

jineop Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 23-05-2011, 10:44   #23
Ağaç Dostu
 
ardabora's Avatar
 
Giriş Tarihi: 15-03-2008
Şehir: İstanbul-Sarıyer
Mesajlar: 819
Galeri: 169
eflatun olanlar resimlerde mavi çıkıyor,oysa renk tonu çok hoş...
ikinci resimdekinin alt yapraklarını çok beğeniyorum,eflatun gibi...
son resimdeki de farklı bir haseki,tek kök var...geriye mürdüm rengi haseki ile bordo-beyaz haseki kaldı.bordo-beyaz olanların hepsini birilerine verdim diye düşünmüştüm ama minik bir kök kalmış...onlar da açarsa haseki mevsimini kapatırız )

Eklenen Resimler
   
ardabora Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 23-05-2011, 11:50   #24
Moderatör
 
Güler's Avatar
 
Giriş Tarihi: 26-04-2007
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 28,429
Galeri: 103
Hımmm, sarı olanı ne kadar güzelmiş. Bende sarı ve kırmızı karışık var, ama bu tek sarı çok daha güzel.
Aman tohum almayı unutmayın.

Güler Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 23-05-2011, 12:00   #25
Ağaç Dostu
 
ardabora's Avatar
 
Giriş Tarihi: 15-03-2008
Şehir: İstanbul-Sarıyer
Mesajlar: 819
Galeri: 169
Güler hanım,aslında bu sarı değildi,geçen yıl krem rengi açtı,bu sene sarı oldu ne hikmetse..alırız tohumunu inşallah...

sarigoz beğendi.
ardabora Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 23-05-2011, 12:05   #26
Ağaç Dostu
 
Kiraz's Avatar
 
Giriş Tarihi: 13-02-2008
Şehir: istanbul
Mesajlar: 4,640
Galeri: 73
Name:  2305118.JPG
Views: 1300
Size:  40.0 KB

Sonunda açtı...

Benimkinin çiçek yapısı yukarıdakilerden oldukça farklı.

Sevgili Ardabora, belirttiğiniz süre çok da kısa değilmiş

Kiraz Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 23-05-2011, 12:10   #27
Ağaç Dostu
 
ardabora's Avatar
 
Giriş Tarihi: 15-03-2008
Şehir: İstanbul-Sarıyer
Mesajlar: 819
Galeri: 169
vay maşallah pek güzel sevgili kiraz,güle güle açsın )

haseki gibi bir güzelliğin bir ay kadar açması bana çok kısa geliyor yahu...keşke tüm yaz çiçekli kalsa....

GÜLSEN_ beğendi.
ardabora Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 23-05-2011, 12:19   #28
Ağaç Dostu
 
Kiraz's Avatar
 
Giriş Tarihi: 13-02-2008
Şehir: istanbul
Mesajlar: 4,640
Galeri: 73
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi ardabora Mesajı Göster
vay maşallah pek güzel sevgili kiraz,güle güle açsın )

haseki gibi bir güzelliğin bir ay kadar açması bana çok kısa geliyor yahu...keşke tüm yaz çiçekli kalsa....
On beş günlük şakayıktan sonra bir ay uzun süre Hem hasekiküpesinin yaprakları da çok güzel, nazsız, keyifli... Bahçemi doldursunlar istiyorum.

Kiraz Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 29-05-2011, 21:58   #29
Ağaç Dostu
 
Gülbeşeker's Avatar
 
Giriş Tarihi: 18-10-2008
Şehir: VAN
Mesajlar: 367
arda bey benim hasekilerim henüz açmadılar tomurcuk bile vermedi acaba hala açma ümidi varmı tohumları geçen sene dikmiştim temmuz ağustos ayında çıkmışlardı ama kışı kapalı balkonda geçidi oyüzdenmi açmıyorlar acaba

Gülbeşeker Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 29-05-2011, 23:48   #30
Ağaç Dostu
 
ardabora's Avatar
 
Giriş Tarihi: 15-03-2008
Şehir: İstanbul-Sarıyer
Mesajlar: 819
Galeri: 169
sevgili uzman16,dejavu...

sayın gülbeşeker

ardabora benim oğlumun ismi,benim adım Vasfiye )

seneye çiçek açar artık çünkü çiçeklenme zamanı geçti.hasekiler ikinci yılında çiçekleniyor.

ardabora Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 22:16.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026