![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 25-04-2012
Şehir: konya
Mesajlar: 115
|
selam arkadaşlar ben geçen sene peyzajdan fide halinde kedi tırnağı almıştım. Bu sene tohumları kendiliğinden çimlendi. Ama bana hibrit tohumdur çimlense bile çiçek açmaz diyorlar sizce doğru mu? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
|
Bu çiçeğin hibrit tohumu olduğunu hiç duymadım, olmasınada gerek olacağını hiç sanmıyorum. Gönlünüzü rahat tutun; açar. |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|