![]() |
|
|
|
#11 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 20-01-2012
Şehir: antalya
Mesajlar: 21
|
Komşumun verdiği çiçeklerin saksısını camlı balkonda bıraktım kış boyunca.Malum Antalyada don olacak kadar hava soğuk olmuyor.Tohumlar konusunda sanırım haklısınız aşırı ilgiden çürümüş olabilir. )bir an önce büyüsünler istiyorum.çimlendiken sonra son bir haftadır değişiklik olmadı Düzenleyen özen : 01-05-2012 saat 19:23 |
|
|
|
|
|