![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 18-10-2008
Şehir: VAN
Mesajlar: 367
|
tohumdan yetiştirilen asterler aynı sene çiçek veriyormu benim bu sene ektiklerim güzel gelişti ama çiçeklenecekmiş gibi gözükmüyorlar |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 14-02-2008
Şehir: Graz(Avusturya)
Mesajlar: 2,666
|
Asterler budaninca ikinci parti cicekleniyor mu acaba? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ağaç Dostu
|
Merhaba aster sever arkadaslar Bu yil yine tohum ektim..Gecen sene ektiklerim,simdi 4-5cm kadar cimlenmisler,fakat,yeni ektiklerim alviyollerde ilk kez cimlendiriyorum. Yakinen fotograflayip eklerim Umuyorum,guzel asterlerim olur bu yil..Dilegim herkese elbet.. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 15-02-2011
Şehir: İSTANBUL-TEKİRDAĞ
Mesajlar: 503
|
Ben Zengarden 'ın bu yılki satışlarında bulunan kök asterlerden aldım, bu yıl çiçeğini göreceğim inşallah ![]() |
|
|
|
![]() |
|
|