agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Bitki Dünyası > Bahçe Süs Bitkileri
(https)




Beğeni Düzeni284Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 28-06-2011, 17:00   #1
Ağaç Dostu
 
Gülbeşeker's Avatar
 
Giriş Tarihi: 18-10-2008
Şehir: VAN
Mesajlar: 367
tohumdan yetiştirilen asterler aynı sene çiçek veriyormu benim bu sene ektiklerim güzel gelişti ama çiçeklenecekmiş gibi gözükmüyorlar

Gülbeşeker Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 24-09-2011, 18:29   #2
Ağaç Dostu
 
ciceksever70's Avatar
 
Giriş Tarihi: 14-02-2008
Şehir: Graz(Avusturya)
Mesajlar: 2,666
Asterler budaninca ikinci parti cicekleniyor mu acaba?

ciceksever70 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 05-04-2012, 11:54   #3
Ağaç Dostu
 
sarigoz's Avatar
 
Giriş Tarihi: 18-09-2009
Şehir: Istanbul
Mesajlar: 564
Galeri: 26
Merhaba aster sever arkadaslar
Bu yil yine tohum ektim..Gecen sene ektiklerim,simdi 4-5cm kadar cimlenmisler,fakat,yeni ektiklerim alviyollerde ilk kez cimlendiriyorum.
Yakinen fotograflayip eklerim
Umuyorum,guzel asterlerim olur bu yil..Dilegim herkese elbet..

sarigoz Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 05-04-2012, 12:01   #4
Ağaç Dostu
 
Andora's Avatar
 
Giriş Tarihi: 15-02-2011
Şehir: İSTANBUL-TEKİRDAĞ
Mesajlar: 503
Ben Zengarden 'ın bu yılki satışlarında bulunan kök asterlerden aldım, bu yıl çiçeğini göreceğim inşallah

Eklenen Resimler
 
jineop beğendi.
Andora Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 05:41.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026