30-08-2006, 17:11
|
#2
|
|
agaclar.net
Giriş Tarihi: 06-01-2006
Şehir: İzmir
Mesajlar: 10,707
|
Agronomistmrt, forumumuza hoşgeldiniz, yeni gelen arkadaşlar başlığında kendinizi lütfen tanıtınız, agronomist olduğunuza göre ziraat mühendisleri başlığımız da sizi bekliyor. (Ben sizinle tanıştım ama diğer arkadaşlar da tanışsın  )
Çeşme papatyasını tepe çeliği ile üretebilirsiniz. Köklendirme ortamı olarak perlit veya torf -perlit karışımı öneririm. Yalnız çeşme papatyası çelik tavasından torbaya şaşırtılınca çok zaiyat veriyor. Bu yüzden doğrudan torbaya veya antişoklara çeliklemenizi öneririm.
Düzenleyen Mine Pakkaner : 30-08-2006 saat 18:01
|
|
|