![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 05-06-2009
Şehir: ankara
Mesajlar: 225
|
Bende bugün koçtaştan 2 tane kasımpatı aldım tanesi 1,95e,ne kadar zamanda bir sulamam gerekiyor?çiçekleri döküldükten sonra sulamayı azaltcakmıyım kışın pek fazla sulamam gerekmez heralde?Düzenleyen ankara : 06-11-2009 saat 17:20 |
|
|
|
|
|