![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
|
Sn. Selma; Kasımpatı çiçekleri şu anda açık durumdalar. Burada mevsimin ilk karı yağdı. Çiçek tohumu olgunlaştığını henüz görmedim. Muhtemelen soğuklardan dolayı yetiştiremez. Tohum olsa neden paylaşmayalım. |
|
|
|
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|