![]() |
|
|
|
#17 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 08-09-2011
Şehir: aydın
Mesajlar: 7
|
birkaç yıl önce tütün tarlasına girmiştik ailemli birlikte. tütünlerin çiçeklenme zamanıymış. çok güzel kokuyorlardı. bu tütün çiçekleri de öyle kokar mı acaba şimdilerde hiç tütün ekilmiyor artık |
|
|
|
|
|