03-08-2011, 09:17
|
#1
|
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 13-02-2008
Şehir: istanbul
Mesajlar: 4,640
|
Gölgeye diktiğim nicotiana gelişti, salyangozlar uğradı ama çok zarar veremedi. Henüz çiçek tomurcuğu yok, bekliyorum. Saksıda kalanları biraz daha güneş alan yerlere dikeceğim.

|
|
|