![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
|
Bu başlığı farketmekte niye bu kadar geç kaldım bilmiyorum. Dolayısıyla çiçeği aldığım arkadaşıma teşekkür etmekte de geciktim. Sevgili egülnur, çok teşekkür ederim Çiçeğin dur durak bilmiyor, açtıkça açıyor. Benim gibi bir beceriksiz için ideal bir çiçek. Hiç nazlı değil. Şu an için balkonumda duruyor ama yakın bir zamanda içeri alacağım. Yapraktan çok rahat çoğaltıldığını da öğrendim. Bu sayede bir dahaki ağaçlar.net toplantısına umuyorum ben de diğer üyelerle paylaşacak bir şeyler getirebileceğim ![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 05-02-2012
Şehir: İstanbul / Bodrum
Mesajlar: 235
|
Sevgili pomodoro, NGBB den sertifikalı bir amatör bahçıvan olarak acemilikten bahsetme bence. Selluka ve brugmansialarını da gördüm. Demek hem ustaların çelikleri hem de senin ellerin iyiymiş. İyi ki toplantılara katılmışız diyorum ben de. |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|