![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
|
Teşekkürler sevgili Güler, uzaklardaki dostlarımız da katılabilselerdi keyif katlanacaktı. İnşallah başka bir toplantıda sizleri de aramızda görmenin mutluluğunu yaşarız. Yarın yağmur ihtimali %40 görünüyor toplantıya katılacak dostlarımızın bilgilerine.. Hemen korkmayın, Pompei kafenin kapalı alanı da var ![]() |
|
|
|
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|