agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Agaclar.net Çalışmaları, Projeleri, Etkinlikleri > Agaclar.net Toplantı ve Gezileri
(https)




Beğeni Düzeni408Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 24-04-2013, 14:46   #1
Ağaç Dostu
 
cemo's Avatar
 
Giriş Tarihi: 28-04-2008
Şehir: kdz ereğli
Mesajlar: 5,237
Galeri: 13
Sevgili maki01

Buraya gelmelisin tam senlik. Tavuklar, koyunlar, kuzular, atlar ve en sevdiğimiz köpekler.
Öyle güzel ki, çadır kurma planları yapmaya başladık biz.

Haziranda 1200 çadır kuracakmış motosiklet gurubu. Onlar memleketin dört yanından gelip kuruluyor, biz de kurulalım dedik

Ağaçlar.net çadırları mı kursak. Bak yine coştum)

cemo Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 25-04-2013, 12:02   #2
Ağaç Dostu
 
maki01's Avatar
 
Giriş Tarihi: 05-05-2008
Şehir: Adana
Mesajlar: 8,417
Galeri: 73
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi cemo Mesajı Göster
Sevgili maki01

Buraya gelmelisin tam senlik. Tavuklar, koyunlar, kuzular, atlar ve en sevdiğimiz köpekler.
Öyle güzel ki, çadır kurma planları yapmaya başladık biz.

Haziranda 1200 çadır kuracakmış motosiklet gurubu. Onlar memleketin dört yanından gelip kuruluyor, biz de kurulalım dedik

Ağaçlar.net çadırları mı kursak. Bak yine coştum)
Hayali bile çok güzel sevgili cemo

cemo, syuksek, alcen ve 1 kişi beğendi.
maki01 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 28-04-2013, 21:24   #3
Ağaç Dostu
 
feriha's Avatar
 
Giriş Tarihi: 05-10-2007
Şehir: ANKARA
Mesajlar: 1,774
Galeri: 5
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi cemo Mesajı Göster
Sevgili maki01

Buraya gelmelisin tam senlik. Tavuklar, koyunlar, kuzular, atlar ve en sevdiğimiz köpekler.
Öyle güzel ki, çadır kurma planları yapmaya başladık biz.

Haziranda 1200 çadır kuracakmış motosiklet gurubu. Onlar memleketin dört yanından gelip kuruluyor, biz de kurulalım dedik

Ağaçlar.net çadırları mı kursak. Bak yine coştum)
Ne imrendim bilseniz ellerinize sağlık..

Bu arada çadır kampını duyunca gidip oğlumun çadırını kontrol edesim geldi..

Geçtiğimiz yıl arkadaşlarıyla Olimposta çadır tatili yapmak istediler, ertesi gün koşarak Kaleiçindeki pansiyonlara yerleştiler sıcaktan..

Bir heves koşup gelip Öğretmenevinde soluğu almak da var..

Planları yapın, Ankara grubunun çadır ve uyku tulumları hazır haberiniz olsun..

feriha Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 28-04-2013, 21:34   #4
Ağaç Dostu
 
cemo's Avatar
 
Giriş Tarihi: 28-04-2008
Şehir: kdz ereğli
Mesajlar: 5,237
Galeri: 13
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi feriha Mesajı Göster
Planları yapın, Ankara grubunun çadır ve uyku tulumları hazır haberiniz olsun..
Bu cümleye bayıldım

20 mayıstan 6 hazirana kadar yokum burada. Hazirandan sonra çadırım hazır valla

Bayılırım çadır hayatına, Köseağzı na gittiğimden beri, konu komşuya haydin çadır kuralım diyorum durmadan.

Survivor yaparız kendi çapımızda.))Haydı plan yapalım.

Yarın çatıya koşuyorum çadırı kontrol etmeye)

cemo Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 14:29.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026