![]() |
|
|
|||||||
![]() |
|
|
|
Dış Bağlantılar | Konu Araçları | Mod Seç |
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
|
Sevgili maki01 Buraya gelmelisin tam senlik. Tavuklar, koyunlar, kuzular, atlar ve en sevdiğimiz köpekler. Öyle güzel ki, çadır kurma planları yapmaya başladık biz. Haziranda 1200 çadır kuracakmış motosiklet gurubu. Onlar memleketin dört yanından gelip kuruluyor, biz de kurulalım dedik Ağaçlar.net çadırları mı kursak. Bak yine coştum ) |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
![]() Bu arada çadır kampını duyunca gidip oğlumun çadırını kontrol edesim geldi.. ![]() Geçtiğimiz yıl arkadaşlarıyla Olimposta çadır tatili yapmak istediler, ertesi gün koşarak Kaleiçindeki pansiyonlara yerleştiler sıcaktan.. ![]() Bir heves koşup gelip Öğretmenevinde soluğu almak da var.. ![]() Planları yapın, Ankara grubunun çadır ve uyku tulumları hazır haberiniz olsun.. |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
![]() 20 mayıstan 6 hazirana kadar yokum burada. Hazirandan sonra çadırım hazır valla ![]() Bayılırım çadır hayatına, Köseağzı na gittiğimden beri, konu komşuya haydin çadır kuralım diyorum durmadan. Survivor yaparız kendi çapımızda. ))Haydı plan yapalım.![]() Yarın çatıya koşuyorum çadırı kontrol etmeye ) |
|
|
|
|
![]() |
|
|