![]() |
|
|
|
|
|
#1 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
) Bu yüzden relakkssss!!Daha önceki toplantılardan galeride bulduklarımı yapıştırıyorum, bi inceleyin, göreceksiniz telaşınızın anlamsızlığını... http://www.agaclar.net/galeri/browse...p?c=669&userid= http://www.agaclar.net/galeri/browse...p?c=652&userid= Tek sıkıntımız var şimdilik, tarih ve yer saptayamamak... http://www.agaclar.net/forum/agaclar...leri/24226.htm |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 01-01-2011
Şehir: Ankara
Mesajlar: 299
|
Alıntı:
Haklısınız, bizim telaşımız esasında melisalarımızın yetişememesinden kaynaklanıyor Tabii ilk katılacak olmamızda cabası.Toplantı tarihi ile yapılan önerileri şöyle bir sıraladım. Belki faydası olur: gilan :6/7, 13/14, 20/21 Ekim Adalet Yağcı : 13/14 Ekim omar :6/7 Ekim Sudenur : Cumartesi Asiye : 14 Ekim Pazar tturt : Cumartesi Müjgan : 6/7, 13/14 Ekim Tura : 20 Ekim hevesli meraklı : Pazar Kızım cumartesi çalıştığı için pazarı önerdik ![]() |
|
|
|
|
![]() |
|
|