agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Agaclar.net Çalışmaları, Projeleri, Etkinlikleri > Agaclar.net Toplantı ve Gezileri
(https)




Beğeni Düzeni3815Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 21-09-2012, 02:20   #1
Ağaç Dostu
 
gilan's Avatar
 
Giriş Tarihi: 22-03-2007
Şehir: San Francisco / ABD
Mesajlar: 3,988
Galeri: 8
Sonunda Türkiye biletimi aldım. 30 Eylül - 8 Kasım arası inşallah Türkiye'deyim.
Toplantı tarihi için benim belirsiz işlerimi beklediğiniz için hepinize ayrı ayrı teşekkürler.


İlk olarak toplantıyı bir cumartesi günü yapmayı öneriyorum. Hem sevgili tturt hem de Sudenur cumartesi olursa gelebileceklerini ilettiler, pazar günü olmasını özellikle isteyen birisi bildiğim kadarıyla henüz yok.

gilan Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 21-09-2012, 07:48   #2
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 09-06-2008
Şehir: Aksaray
Mesajlar: 4,652
Galeri: 2
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi gilan Mesajı Göster
Sonunda Türkiye biletimi aldım....

İnsan sıla özlemi ile yanıp tutuştuğunda, bırakın bileti sılaya dönüş lafı edildiğin de bile bayram çocuğu gibi olur.


20 Ekim

Asiye ve alaoğlu beğendi.
Tura Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 20:00.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026