![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
|
Sonunda Türkiye biletimi aldım. 30 Eylül - 8 Kasım arası inşallah Türkiye'deyim. ![]() Toplantı tarihi için benim belirsiz işlerimi beklediğiniz için hepinize ayrı ayrı teşekkürler. ![]() İlk olarak toplantıyı bir cumartesi günü yapmayı öneriyorum. Hem sevgili tturt hem de Sudenur cumartesi olursa gelebileceklerini ilettiler, pazar günü olmasını özellikle isteyen birisi bildiğim kadarıyla henüz yok. |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|