![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
|
Keukenof
Daha önce yazdığım gibi, sadece bizim ilgili olduğumuz konulara yönelik hazırladığı bir tur programı için güvendiğim bir kişinin hazırladığı teklifi bilgilerinize sunuyorum. Açık söyleyeyim ben de biraz pahalı buldum ve bunu kendisine bildirdim ama programın iyi incelendiğinde bizim taleplerimize çok uygun olduğunu itraf edelim. Alternatif veya rakiplerin program tekliflerini fiatsız olarak kendisine gönderiyorum. Bakalım o programlar için fiatı ne olacak? Selam ve sevgiler. Tur Fiyatı :İki kişilik odada kişi başı 718 €(Uçuş hariç) Uçuş :THY İle ekonomi sınıf uçuş (Sabah Gidiş-Akşam Dönüş) Konaklama: Holiday Inn Exp.Amsterdam Sloterdjik Hotel-**** benzeri Program: 1 Gün:Schippol H.limanında Yerel rehberimiz tarafından karşılanma ve özel otobüsümüz ile Amsterdam panaromik şehir turu yapmak üzere yola çıkış.Turumuz esnasında Amsterdam’ın belli başlı güzellikleri görülecek.Tur sonunda bizi bekleyen özel tekne ile yapacağımız kanal turunda bu sefer şehri bir ağ gibi saran kanallarda keyifli bir tur yapılacak.Tur sonunda toplu olarak alınacak öğlen yemeği sonrası otelimize transfer ve odalarımıza yerleşme.Kısa bir istirahat sonrası Otel dışında alacağımız toplu akşam yemeği için buluşma.Yemek ve Amsterdam şehir merkezinde yapacağımız kısa bir tur sonrası otelimize dönüş ve geceleme. 2.Gün:Otelimizde alacağımız kahvaltı sonrası tam gün öğlen yemekli Keukenhof Park Turu. Akşam yemeği serbest. 3 Gün:Otelimizde alacağımız kahvaltı sonrası Venlo’da 10 yılda bir kurulan Expo Floriade 2012 Botanik Fuar alanına yapılacak tam gün yemekli tur için haraket. Akşam yemeği serbest 4.Gün:Otelimizde alacağımız kahvaltı ve otelden çıkış işlemlerini tamamlanması sonrası Dünyadaki en eski botanik parklarında biri olan Hortus Botanicus Park ziyareti için yola çıkış tur sonunda Havaalanına transfer .Check-in işlemleri ve THY uçuşu ile istanbul’a varış ve Aktuel Turizm Servislerinin sonu. Fiyatımıza Dahil Olan Servisler: *Belirtilen Otel **** benzerinde 3 gece iki kişilik odalarda kahvaltı dahil konaklama. *Programda belirtilen tüm transferler ve turlar.Kanal gezisi,Park girişleri,Expo Floriade’ da tek yön teleferik. *3 adet öğlen yemeği ve 1 adet akşam yemeği. *Turlar ve transferlerde yerel İngilizce rehberlik hizmeti. *Tüm tur boyunca size eşlik edecek Aktuel Turizm Rehberi. *Tursab Seyahat Güvence Sigortası. Fiyatımıza Dahil Olmayan Servisler: *THY İstanbul-Amsterdam-İstanbul Uçuşu. (202€ Vergiler Dahil)Nisan ayı başı için en ekonomik fiyattır. *Hollanda Vize işlem ve ücreti (250 TL) *Hollanda yeşil pasaporta vize istememektedir.Daha önceden başka bir Schengen ülkesinden alınmış ve kullanılmış,halen geçerliliği olan Schengen vizeleriniz ile giriş yapabilirsiniz.Ancak seyahate yakın tarihte başka bir Schengen ülkesinden alınmış ve hiç kullanılmamış Schengen vizesi ile Hollanda’ya girişte sıkıntı yaşanmaktadır. Vize detayları için bilgi sorunuz. *Programda belirtilen yemeklerde alınacak içecekler. *Programda belirtilen dışında tüm yemekler ve turlar ile müze,park girişleri. *Yurt dışı çıkış harcı (15 TL) Önemli Notlar: *Yukarıda belirtilen tur fiyatı minimum 30 Kişi (15 adet iki kişilik oda)için geçerlidir. *Kişi sayısının 30’un üzerine çıkması transfer araç tipinin değişmesine **** ilave araç ve rehber tahsisine neden olabilir.30 Kişinin üzerinde katılım için lütfen onay isteyiniz. *Yukarıda belirtilen otel ve uçuş için henüz grubunuz için yer tutulmamaktadır.Uçuş için belirtilen fiyat şu an için sistemimizde gözüken en ekonomik fiyattır.Kesinleşen tarih ve kişi sayısına bağlı olarak güncel fiyatlar tarafınıza bildirilecektir. *Kesin konfirmasyonunuz ulaşmadan vergilerde,kurlarda **** fiyatlarda meydana gelebilecek olası değişiklikler tarafınıza yansıtılacaktır. *Yukarıda belirtilen fiyatlar tüm tutarın tur tarihinden önce ödenmesi koşuluna göre çıkartılmıştır. |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#3 | ||
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
sevgili zenfree'nin aşağıya eklediğim programı yukardaki nedenlerden ötürü bana çok uygun gözüktü : Alıntı:
|
||
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
Mayıs ayında oluşturduğumuz listede olup, yazışmalara katılmayanlara özel mesaj ile ulaşmaya çalıştım. Bir kişi olumsuz olarak yanıt verdi. Ayrıca THY rezervasyon için 10 Ocak tarihine kadar süre veriyor. Yani hemen karar verip ön ödeme yapmak gerekiyor. |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ağaç Dostu
|
Bence en asgari düzeyde ekstrasız bir fiyat ve ayrıca ekstralarla bir fiyat verilse fikir değiştitecek kimseler çikacaktır. 50 € 'ya çok çiçek satın alınabilir. ![]() Balıkçı köylerini gezmek ve orada vakit öldürmek belki bazı kimselerin ilgi alanına girmiyordur, hatta Amsterdam bile pek de önemli değildir... Şahsen ben taş yapıları görmeye çok hevesli değilim, mesela. ![]() O yüzden asgari sadece çiçekleri içeren özel havayolu ile gidilecek bir tur fiyatı çıkarmak gerekiyor,yani bence. Herkesin bütçesi üst düzey istekleri karşılayacak durumda olmayabilir. Bu arada yıldızı olmayan bir otelde kalmak bana kat'iyen dokunmaz, orası Avrupa ve inanın bana hamam böceği yıldızsız otellerde de pek bulunmaz. Fiyat gözden geçirilirse belki katılabilirim. ![]() Düzenleyen Jezebel : 27-12-2011 saat 07:58 |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
)THY veya KLM dememdeki maksat ise sadece güvenlik kaygısıyladır.Konfor kaygısıyla değil.Bazı özel şirketlerin kendi uçak filoları olmadığı,başka şirketlerden kiralanan uçaklarla uçulduğu ve bu uçakların teknik kontrollerinin bazen yeterince iyi yapıl(a)madığı bilinen gerçekler ve ben (isterseniz adına korku deyin) kendim için bu riske girmek istemiyorum. Herkesin beklentilerinin farklı olacağının ayırdında olarak kimseyi incitmeden fikir belirtebilmek için kelimelerimi şimdiye kadar hep özenle seçmeye dikkat ettim. Ama Amsterdam'a gidince oranin kültürü, balıkçı köyleri, taş binaları (ve oralarda biraz vakit öldürmek) beni çok ilgilendiriyor doğrusu.Çünkü biliyorum ki, hayatım boyunca yeniden Amsterdam'a gitmek fırsatını belki de tekrar bulamayabilirim. Herkesin değişik fikirleri olabilir ve bunların açıkça belirtilmesi doğrudur. Ben beklentilerimi dile getirdim, artık bu konuda söyleyecek fazla birşeyim kalmadı. Şimdi izlemeye geçiyorum. Kesin şekilde ortaya çıkacak olana göre sadece katılım durumu bildirmek galiba en doğrusu olacak. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ağaç Dostu
|
Sevgli zenfree, ben vazgeçtim diye birşey söylemedim, yanlış anlaşılmış.. Yukardaki alıntıda belirttiğim üzere sadece programlama aşamasında artık daha fazla fikir beyan etmek istemediğimi söyledim. |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|