![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
|
Böyle olmasını hiç birimiz istemezdik ama, bu saate kadar servisten haber alınamadı. Sabah 9 da belirlenen yerde olup, konudan bi-haber olan arkadaşlara durumu anlatmaktan başka çare kalmadı. Eğer gündüz saatlerinde, iş işten geçmeden konudan heberimiz olsa halledebilirdik. Bir kez daha üzülerek görüyorum ki, ben ancak kendime güvenebilirmişim. Başkalarına güvenerek yola çıkılınca, yaya kalınabiliyor çünkü... ÖZÜR DİLERİMMM.. |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
En azından senin özür dilemeni gerektirecek bir şey yok. Böylece kimin, neyi, ne kadar yapabileceğini öğrenmiş oluyoruz. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ağaç Dostu
|
Bu sabah erken saatlerde Ahmet Bey'le telefon görüşmesi yaptık. Gezinin iptal olduğunu benden duymuş oldu. Amma velakin, benim duymayı en çok istediğim tepkiyi verdi. "İptal etmeyelim, biz hazırlandık, siz de hazırsanız gidelim" dedi. Bizim malzemeler hazır olmakla birlikte, sırt çantalarına konmamıştı. Hemencecik hazırlığımızı yapıp, kararlaştırılan buluşma yerine gittik. Saat 9.30 a kadar oyalandık, gelenler gelecekti... Chew zaten akşamdan biliyordu ve kendine yeni bir program yapmıştı, gelemeyeceğini bildirdi uykulu bir sesle Murare gelir diye umduk evde pc olmadığı için duymuş olamazdı ve birbirimizde telefonlarımız da yoktu.Kısacası biz 5 kişi, kişisel arabımıza binip Beynam ormanına doğru yola koyulduk saat 9.30 daaa... ![]() |
|
|
|
![]() |
|
|