![]() |
|
|
|||||||
![]() |
|
|
|
Dış Bağlantılar | Konu Araçları | Mod Seç |
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
|
1- 4 gün oldukça uzun bir süre. Standta hergün en az 2 kişi olması gerektiğini ve bunun zorluğunu düşünürsek Şükran Hanımın da belirttiği programın önemi ortaya çıkıyor. Bu durumda standta duracak arkadaşların gerektiği zamanda orada olması yeterli olacaktır. Daha önce benzer fuarlarda kullanılmış böyle bir program varsa, üzerinde değişiklik yaparak devşirme usulü bir program hazırlamak daha kolay olabilir. 2- Fuar harcamalarını paylaşmak için bir havuz oluşturma fikrini destekliyorum. Bunu, başta İstanbul ve Ankara olmak üzere İzmir dışındaki illerdeki arkadaşların üstlenmesini öneriyorum. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
|
Arkadaşlar Aybala arkadaşımız çok güzel sıralama yapmış, bu maddeleri netleştirmemiz gerekiyor. - Ben broşür için sponsor buldum, teknik konuları halleder, bastırırım. Gönderme konusunu ayrıca düşünmem lazım. Ancak içeriği ne olacak, tasarımını kim yapacak? Birisinin bu konuda görev alması gerekiyor. Çok da vaktimiz yok aslında.. -Plazma kiralama işini İzmir ekibinin halletmesi gerekiyor. Bedelini öğrenirlerse kimlerin katkıda bulunacağı ve nasıl çözeceğimiz belli olur. Plazma ekranda neler gösterilecek, bu içeriği kim hazırlayacak? - Stand duvarlarına dijital baskılı posterler asılması düşünülürse ve birisi tasarlarsa, kargo ile gönderilecek bir boyutta olması kaydı ile baskı yaptırtabilirim. benden bu kadar, herkese kolay gelsin )inci |
|
|
|
![]() |
|
|