![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 18-10-2009
Şehir: Kırıkkale
Mesajlar: 644
|
Sevgili dost Hakan Bey, Gerçekten sizin kadar ulvi değerlerle ağaçlar dikmeyi isterdim.Ne kadar güzel uğraşıyorsunuz.Hem de öyle meyvesini yerim,gölgesinde otururum gibi bir düşünce dahi olmadan sadece doğaya sevginizi dikiyorsunuz fidanlarınızla birlikte. Keşke kavramını sevmesem de dilimden bir keşke çıkıyor çaresizce.Yakın olsaydıkta birazcık paylaşabilseydik sizinle o tarifsiz zevki... Sayfanızın sürekli abonesi olduğumu bilin lutfen... Size mekan ve zaman anlamında yakın olamayan kardeşleriniz,abileriniz ,ablalarınız var Türkiye ve dünyanın her bir yerinde.Yüreğimizle sizinleyiz.Gurur duyuyoruz sizinle ve çabalarınızla... Sevgiler , kolaylıklar... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 20-07-2007
Şehir: kütahya/Tavşanlı&istanbul/Beşiktaş
Mesajlar: 208
|
Sevgili ümit 79,bu güzel duygu ve düşüncelerle yazmış olduğunuz kelimeler sizin güzelliğinizden.Sizin kalbiniz güzel olmasa dilinize ve kaleminize bu dizeler gelmezdi. ))Benim bu dünyadan alabileceğim şuda olsaydı diyecek bir isteğim yok.Şükürler olsun ki Yüce RABBİM bana herşeyi verdi.Çocuklarım okudu birisi üniversiteyi bitirdi kamuda işe başladı,diğeri izmir 9 eylül ünv. okuyor.En küçük Anadolu lisesinde.Yani diyeceğim ailem olsun iş hayatım olsun bu dünya olarak çok iyi.Benim görüşüm aileme yaptığım çalışmaların birazınıda çevreye doğaya topluma ayırmak istedim. Benim felsefe görüşüm şudur:İnsanlara,topluma ve doğaya yararlı olmak kadar güzel daha başka birşey yoktur.Biz babamızdan böyle gördük.Kişiler daima karşısındakinin fayda ve yararını düşünürse o toplum her zaman sağlıklı olur.Rahmetli babam bana fazlasıyla meyve ağacı bıraktı.Bende doğaya sevgi fidanlarımı ekerek yemyeşil bir ortam bırakmak istiyorum.Tek hayalim kıraç,bozkır ve kurak bir Çobanköy'den, yemyeşil ağaçların olduğu kuşların uçtuğu böceklerin öttüğü mezarlığının ağaçlarla bezendiği bir Çobanköy görebilmek.Tabi bilmiyorum insanlar uyanırmı?Benim bu duygu ve düşüncelerime ortak olurlarmı?Ama olsun kimseye kırgın değilim.Bu dünyada herkes bir frekansta yaşıyor.Nasıl bir radyo ve tv kanallarının frekans ayarları farklı ise bizimde frekans kanallarımız farklı.Onlar dünyayı o pencereden görüyorlar biz ise bu pencereden.Hani bizde bir söz vardır:GÖNÜL NE KAHVE İSTER NE KAHVEHANE GÖNÜL DOST İSTER KAHVE BAHANE ))Derler ya.Benim için siz uzakta değil yakınımdasınız.Sizi ve siz gibi düşünen tüm dostlarımı görmekten gurur duyacağımı bilmenizi isterim.Benim burada yaptığım çalışmalarımın sizde memnuniyet ve mutluluk vermesi beni ne kadar çok sevindiriyor bir bilseniz.Her gelen mesajdan sonra büyük bir aşk ve şevkle çalışmalarıma devam ediyorum.İnşaallah ölene kadarda devam edecek.Hayatınızda mutluluk ve sevgi hiç eksik olmasın.Sevgi ve selam ile... |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|