![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 16-04-2013
Şehir: adana
Mesajlar: 15
|
Benim menekşelerimde bu büyüklükte saksıya nasıl alacağımı bilmiyorum. internette cımbızla köklerinden yolup yolup çıkarıyordu. Bana kötü davranıyormuş gibi geldi. Bardağı döküp mü ayırsak acaba yoksa bizde yolmalıyız? |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 20-03-2013
Şehir: Eskişehir
Mesajlar: 132
|
Alıntı:
|
|
|
|
|
![]() |
| Etiketler |
| afrika menekşesi, çelik, menekşe, üretim, yaprak |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|