![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
|
Sayın Natalya,ben de diyordum ki keşke başka numaralı yaprak olsaydı da çeşit olurdu baabında. Neyse onları demekki çöpe atmam gerekiyor. Sağlığımı riske atmayayım sonra bana kim bakar.!! Öyle olsun bakalım. |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 07-09-2007
Şehir: Samsun
Mesajlar: 375
|
Alıntı:
Hafta sonumun buyuk kismini yavru saksilamakla gecirdim. 600 saksiyi gecti. 15tane yavru aldigim yapraklarda bile kirilan en ufak yapragi atmaya kiyamadim, bir yerlere sokusturuverdim, zayif yavrulari seraya aldim, saglam anac yapraklari tekrar topraga gomdum. Eminim onlar da bana karsi vefasiz kalmayacaklar. |
|
|
|
|
![]() |
| Etiketler |
| menekşe |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|