agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Bitki Dünyası > Evdeki Bitkilerimiz (Salon, balkon, teras) > Afrika Menekşesi (Saintpaulia ionantha)
(https)




Beğeni Düzeni22561Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 07-11-2010, 22:33   #10
Ağaçsever
 
Giriş Tarihi: 12-09-2010
Şehir: istanbul
Mesajlar: 39
Şimdi baktım, çok sağlıklı ve şirin görünüyorlar, maşallah allah nazardan saklasın. Acaba diğerlerini çok mu derine gömdünüz? Siz denemeye cesaret edebilir misiniz bilemiyorum, ben denemeler konusunda çok cesurum sanırım; gözlemleyipte yavrulamada geciktiğini farkettiğim yaprağı kaşıkla köke zarar vermeden çıkarıp ne durumda kontrol ediyorum ve çok derinde ya da üzerine toprak yükü çok fazla ise biraz oynuyorum. Şimdiye kadar bir problem yaşamadım ama olumsuz bir durumla karşılaşırsanız çok üzülürüm diye tavsiyede de bulunmak istemiyorum açıkçası..

Görüşmek üzere,
elelergg

elelergg Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 10:57.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026