09-04-2010, 22:50
|
#11
|
|
Ağaç Dostu.
Giriş Tarihi: 16-09-2008
Şehir: Sarıyer-İSTANBUL
Mesajlar: 2,878
|
İyi de ben hiç gübre vermiyorum arkadaşlar. Menekşelerimi hormon yüklemesinden kurtarıp, doğal yollardan büyütmeye uğraşıyorum. Verdiğim su da dinlenmiş su..
|
|
|