![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 22-02-2010
Şehir: konya
Mesajlar: 485
|
Önceki sayfalarda menekşelerin dinlenme dönemleri olduğunu okumuştum belki benimkilerde öyledir.Çoçukluğumda iki saksı menekşem vardı hiçde ilgilenmezdim ama onlar açmakta inat ederlerdi.Gelen misafirler bolbol yaprak koparırlardı garibanlar daha coşkuyla açarlardı. |
|
|
|
|
|