![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 12-11-2009
Şehir: bolu
Mesajlar: 40
|
benimde 2 adet menkeşem var birini dalalrından ayırdım başka bir saksıya diktim ve hepsi öldüler..neden böyle olduğunu anlatırmısnız.. başka bir sorunumda menekşemin dallarının bütününün tabanı görünüyor yani köke giden bölgenini az bir kısmı bu çiçeğime zarar verirmi acil yardım istiyorum lütfen teşşeküür ederim |
|
|
|
![]() |
|
|