![]() |
|
|
|
#11 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
Son fotoğrafdaki menekşemde sorun var ama diğerleri ile aynı yerde (iyi durumdakilerle) Ordaki tüm menekşelerim çok güzeller ama bir tek bunda lekelenmeler oldu güneş görmemesine rağmen. Ama öyle bir tepki verdiniz ki şimdi içime kurt düşdü. Çok mu kötü görünüyorlar??? bende düzeliyorlar diye sevinmiştimDüzenleyen emy_83 : 07-09-2009 saat 15:58 Neden: ek |
|
|
|
|
|
|