agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Bitki Dünyası > Evdeki Bitkilerimiz (Salon, balkon, teras) > Afrika Menekşesi (Saintpaulia ionantha)
(https)




Beğeni Düzeni22561Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 12-06-2009, 11:27   #11
Ağaçsever
 
Neslihan Baş's Avatar
 
Giriş Tarihi: 03-06-2009
Şehir: Kayseri-Yahyalı
Mesajlar: 86
Galeri: 1
[QUOTE=fatihbrk;443431]Gerçektende sabrınızın sonunu büyük bir hediye ile alcaksınız.Aslında bu menekşe sabrı az zorluyor.Birde mum çiçeğindeki sabrı görseniz menekşenin sabrından daha büyük[/QUOT

Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim Fatih Bey. Benim menekşeler daha yeni saksı değiştirmedim şaşırtma yaptım.saksıyı doldurdu ama açmadı.güneşe koymaktan korkuyorum tam olarak yer de bulamadım.galiba çok sık yer değiştirdiğim için olsa gerek.Umarım şimdiki yerlerinden memnundurlar.İnşallah siz de en kısa zamanda unlu bitten kurtulursunuz.Menekşelerin güzelliğini bozmaya hiçbir şeyin hakkı yok.

Neslihan Baş Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 20:11.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026