agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Bitki Dünyası > Evdeki Bitkilerimiz (Salon, balkon, teras) > Afrika Menekşesi (Saintpaulia ionantha)
(https)




Beğeni Düzeni22561Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 11-01-2008, 10:58   #11
blk
Yeni Üye
 
blk's Avatar
 
Giriş Tarihi: 13-03-2007
Şehir: istanbul
Mesajlar: 23
Merhaba, Özlemcim

Ben 3 haftadır veriyorum. Aldığımda da tomurcuk ve çiçekleri vardı ama hiç azalmadı. Üstelik 1 ay öncede saksılarını değiştirdim, büyük saksıya aldım. Yerini hiç değiştirmedim. suladıktan sonra bile aynı sıra ile yerleştiriyorum. İyice suluyorum. Sularını süzdükten sonra yerine alıyorum. Tabakta hiç su bırakmıyorum. Ayrıca saksının üzerinden kökleri su alacak şekilde suluyorum. Yani tabağa su koyup kendinin çekmesi usulünü uygulamıyorum. Kenarlarda çok büyüyen ve genişleyen yapraklarını da mutlaka koparırım. Sonra solan çiçeklerini de alırım. üzerinde bırakmam hiç.
Bu arada bardakta yaprak köklendirme işleminde başarı kaydettim. 2 yaprakçık köklenmiş çok ama çok mutlu oldum..

blk Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 05:40.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026