![]() |
|
|
|||||||
![]() |
|
|
|
Dış Bağlantılar | Konu Araçları | Mod Seç |
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 26-02-2011
Şehir: -
Mesajlar: 3,144
|
Sayın Sakaki, Bonsai çalışmasının başarılı olacağına eminim. İnşallah bir çalışmanıza katılırım. İyi çalışmalar dilerim.... |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 06-06-2010
Şehir: Adana
Mesajlar: 4,815
|
Alıntı:
![]() Nisan ayında İstanbul'da da bir çalışma yapabiliriz belki hep beraber. |
|
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|