View Single Post
Eski 22-06-2010, 09:09   #755
tturt
Ağaç Dostu
 
tturt's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-04-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 4,506
Bahçemizde çok güzel vişnemiz var bu sene hava koşullarından fazla meyvesi olmadı. Fakat meyvesi napolyon kiraz büyüklüğünde ve ekşiliğide çok az hem dalından hem de toplanmış küçük bir kısmından fotoğraflar.

Name:  DSC00848.jpg
Views: 657
Size:  49.0 KB

Name:  DSC00850.jpg
Views: 683
Size:  44.8 KB

Name:  DSC01080.jpg
Views: 714
Size:  50.8 KB

Name:  DSC01088.jpg
Views: 647
Size:  31.6 KB

Name:  DSC01093.jpg
Views: 678
Size:  55.7 KB

tturt Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön