Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi karinca70
İstanbul'da trafikte kaybedilen zaman ve petrol düşünüldüğü zaman; bırakın 3.sünü; 4.sünü ve 5.sini yapmak şarttır. Boğaza kö prü geri dönüşümü en yüksek yatırımlardan bir tanesidir (Aynı komik metrobüs çözümü gibi). Çünkü en kötü çözüm bile çözümsüzlükten iyidir.
|
Dünya'nın azalan petrol kaynakları ve büyük şirketlerin işe yetişmezse kıyamet kopacağını ve bütün işlerin duracağını sanan beyaz yakalıları için 10. kö
prüye EVET.
2007 yılında kö
prünün bağlantı yolunun Silivri'nin Kuzeyinden yani orman köylerinden geçeçeği ihtimalini yazmıştım...
Bir kaç gündür gazeteler '3.Kö
prü Bağlantı Yolu Silivri'nin Kuzeyine Yapılacak'' diye haberler yapıyor..
Günaydın....
2009'un Mart ayında,yerel seçime az kala çıkarılan 'İstanbul Anayasası' denilen bana göre 'İstanbul rant yasası' olan 1/100 Binlik planda bulunmayan 3.Boğaz Kö
prüsü için Kadir Topbaş ''Bağlantı yollarını belediyelerle tespit edeceğiz.'' diyor ancak bağlantı yolu geçmesi ihtimal olan orman köylerinin idaresi zaten İBB'ye ait.
Yani amir-memur,izin veren-izin alan,hepsi İBB.