View Single Post
Eski 02-09-2009, 09:45   #3
eskimo
Ağaç Dostu
 
eskimo's Avatar
 
Giriş Tarihi: 03-06-2005
Şehir: Didim
Mesajlar: 741
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi karinca70 Mesajı Göster
İstanbul'da trafikte kaybedilen zaman ve petrol düşünüldüğü zaman; bırakın 3.sünü; 4.sünü ve 5.sini yapmak şarttır. Boğaza köprü geri dönüşümü en yüksek yatırımlardan bir tanesidir (Aynı komik metrobüs çözümü gibi). Çünkü en kötü çözüm bile çözümsüzlükten iyidir.
Dünya'nın azalan petrol kaynakları ve büyük şirketlerin işe yetişmezse kıyamet kopacağını ve bütün işlerin duracağını sanan beyaz yakalıları için 10. köprüye EVET.


2007 yılında köprünün bağlantı yolunun Silivri'nin Kuzeyinden yani orman köylerinden geçeçeği ihtimalini yazmıştım...
Bir kaç gündür gazeteler '3.Köprü Bağlantı Yolu Silivri'nin Kuzeyine Yapılacak'' diye haberler yapıyor..
Günaydın....
2009'un Mart ayında,yerel seçime az kala çıkarılan 'İstanbul Anayasası' denilen bana göre 'İstanbul rant yasası' olan 1/100 Binlik planda bulunmayan 3.Boğaz Köprüsü için Kadir Topbaş ''Bağlantı yollarını belediyelerle tespit edeceğiz.'' diyor ancak bağlantı yolu geçmesi ihtimal olan orman köylerinin idaresi zaten İBB'ye ait.
Yani amir-memur,izin veren-izin alan,hepsi İBB.

eskimo Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön