View Single Post
Eski 15-11-2008, 22:46   #14
tugo
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 21-07-2007
Şehir: Tuzla/İstanbul
Mesajlar: 389
Turkcell' in haftada iki şanslı gün kampanyası

Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi Ferda Ülkümen Mesajı Göster
Bu ara rekabetten çok cazip kampanyalar var da, ne kadar devam edecek.
Mesela Türkcell in haftada iki gün bedava konuşma vermesi hiç bırakılabilecek gibi değil.
Hiç kullanmadığım numaraya bile haftada iki gün bedava konuşma veriyor, üç ayda bir on ytl ödediğim bir hat (Dışarıdan babamı arıyorum). Acaba bu kampanyada ne fatura gelecek, merak ediyorum.
Sayın Ferda Ülkümen, bu kampanya Karamanın Koyunu uygulaması maalesef.

Bugün başıma geleni diğer Turkcelli arkadaşların öğrenmesi için yazayım dedim.

Turkcell bu kampanya ile üyelerini "sazan" yerine koyuyor.
Bu tabir için özür dilerim ama, foruma yazdığım için daha ağır kelimeler kullanamıyorum.

Önce bir sms alıyorsunuz;

"Turkcell'li haftada iki gün konuşmak sana bedava, hemen BEDAVA yaz
8040 a gönder biri hafta içi biri hafta sonu olan şanslı günlerinde Turkcelliçi bedava konuş."

Tüketiciyim, operatörler arası rekabetten böyle bir şey doğabilir diye düşünebilirim ve gönderdim.

İkinci sms geliyor;

"Şanslı günleriniz ...... ve ......... Her hafta iki gün bedava konuşmak için 6 ay daha Turkcelli olmanız yeterli. Kayıt için bir sonraki mesajı onaylayın."


Bir sonraki mesaj;


"Şanslı günlerinizde bedava konuşmak için bu mesajı hemen EVET yazıp cevaplıyarak 6 ay daha Turkcelli olma sözü verin. 6 ay içinde hattınız kapanırsa ücreti 40 YTL dir. Bedava konuşmaya başlamak için onayınızdan sonra size göndereceğimiz sms'i bekleyiniz."

İyi, zaten çıkmayla falan uğraşmak istemediğimden onayladım.

Son mesaj;

"28 Aralığa kadar .... ve ..... günleri Turkcellilerle ayda yurtiçi 64 saat bedava konuşacaksınız.
Bedava konuşmaya 17 Kasım haftası başlıyacaksınız."

Bravo çok uğraşmışlar, ince bir yol bulmak için, Sadece 6 hafta / 12 gün için.

Evet ben aptal, salak ve saf bir vatandaş olarak zaten hiçbir kuruma güvenim kalmadığından, yıllardır bu tür işlere hiç girmiyor ve hep kendimi kolluyordum.

Bu defa parmaklarım tıkladı. Oldu bitti.

12 yıllık aboneleriydim.Koskoca Turkcell ne kazandı bu işden?
Hiç yakışdımı?

İnternet sitesinde müşteri hizmetlerinin mail adresi veya bağlantısı yok. 444 0 532 ye telefon ettiğinizde çıkan seçenekler arasında şikayet vs. diye bir bölüm yok, herhangi bir operatör ile konuşma şansınız da yok.

Saygılarımla.

tugo Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön