Belki yanlış konu başlığı altında yazıyorum. Eğer öyle ise yöneticilerden ricam doğru yere taşımalarıdır.
Bir hollanda firfması olan
www.border.nl isimli firmadan yaklaşık 34 Euro bedelinde çiçek sipariş ettim. yaklaşık bir aydır uğraşıyorum. Enson kargo bedeli olarak bildirdikleri rakamı da ödedim. 9.6.2008 de ödemeleri aldıklarını 10.6.2008 de tnt-post ile göndereceklerini söylediler. Bugün gönderip göndermediklerini sorduğumda Türkiyeye canlı bitki satışlarının olmadığını, siparişimi iptal ettiklerini paramı geri iade edeceklerini, ya hollanda veya AB ülkesi adresi verirsem oraya göndereceklerini söylediler. Resmne sinirden kulaklarımdan ateş çıktı. Bana akıl verirmisiniz? Yapabileceğim bir şey varmı?