![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 20-06-2013
Şehir: ankara
Mesajlar: 381
|
Aslında etkinliğin kargo yükünü azaltabilecek bir yöntem var lakin diğer yanını nasıl ayarlarız bilemiyorum. En azından büyük şehirlerde yaşayanlar için gel al merkezi bir noktaya, aynı şehirdekilere tek kolide yollanabilir. Ek bir fayda da şehirler için oluşacak grupların tanışma ihtimali artacak ve belki de gelen tohumlar içinden bölüşmelerde yapılabilecek. Bu tip bir uygulama oldukça hoşuma giderdi doğrusu ![]() |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 16-11-2018
Şehir: eskişehir
Mesajlar: 502
|
Alıntı:
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
agaclar.net
Giriş Tarihi: 22-03-2007
Şehir: Kocaeli
Mesajlar: 9,051
|
Alıntı:
- Şimdiye kadar kullandığımız kargo indirimleri zarf gönderilmesi için. Kutu gönderiminde indirim olmayabilir ve bunun bedeli hayli yüksek. - Gel-al noktasının tesbiti kolay değil. Her merkezde tohum talep edenlerden birinin gel-al noktası olarak tesbit edilmesi, buraya gelen zarfların ayrıca dağıtılması işi çıkıyor. - Zarflar alıcı-ödemeli olduğu için gel-al noktasının kargo bedelini ödemesi ve maliyetin bölüşülerek zarf sahiplerinden ayrıca tahsil edilmesi gibi bir işlem gerektiriyor. - Merkezdeki tohum talep edenlerin, ayrıca şehir içi ulaşım ile gel-al noktasından randevu alarak oraya giderek elden alması gerekiyor. |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 03-03-2010
Şehir: kırşehir
Mesajlar: 393
|
Alıntı:
Olası kargo redleri ve masraflar için iban verilirse (daha önce de sanırım böyle bir uygulama yapılmıştı ) etkinliğin başında göndeririz. |
|
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|