![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
agaclar.net
Giriş Tarihi: 22-03-2007
Şehir: Kocaeli
Mesajlar: 9,052
|
Bir de, sadece tohum almak için foruma gelip, aldıktan sonra ortada görünmeyenler var. Kural olarak en azından kendini tanıtan 1 mesajının olması şartı var. Bunun için öneri var mı? |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 19-12-2007
Şehir: Sinop
Mesajlar: 498
|
Alıntı:
Etkinlik prensiplerini okuyup anladığına, eğer tohum talebinde bulunursa bu yükümlülüklerini yerine getireceğine ve tohumların kendisine ulaştığını ilgili bölümde bildireceğine dair bir şablon metin yazması katılım için zorunlu tutulabilir belki.. Bilemedim. |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 17-05-2019
Şehir: İZMİR
Mesajlar: 127
|
Alıntı:
|
|
|
|
|
|
|
#4 | ||
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 19-12-2007
Şehir: Sinop
Mesajlar: 498
|
Alıntı:
Tanıtım mesajının altına yazılmak zorunda kalınacak bir kaç kelime sayesinde bazı kurallar kişinin aklında kalabilir belki. Alıntı:
Harika..., Müthiş..., Tebrikler... gibi... Sadece kotayı doldurmak adına tek kelimelik mesajları tetikleyeceğini ve forumun bunlarla şişmesinin muhtemel olduğunu düşünüyorum. |
||
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 17-05-2019
Şehir: İZMİR
Mesajlar: 127
|
Alıntı:
![]() Üyelik yaşı (etkinlik başlama tarihi itibariyle en az 1 aylık üyelik) kriteri ile birlikte kullanılırsa son gün gelip 50 mesaj yazayım etkinliğe katılayım gibi bir durum da olmaz. Zaten foruma bir kaç ay(etkinlik öncesi bir ay+etkinlik süreci) gelip giden bir üye büyük ölçüde forum adına kazanılacak üye olacaktır. Tabi veritabanı tasarımını görmedim ne desem yalan ama normal şartlarda kaba bir hesapla "Harika" diye yazdığınız bir mesaj ID si, tarihi, kullanıcısı, log kaydı vs toplayınca 250 bayt etse bunu 1000 kullanıcı 50 şer kez yapsa 20MB alan kaplamaz:-) |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 19-12-2007
Şehir: Sinop
Mesajlar: 498
|
Alıntı:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 19-11-2012
Şehir: Ankara
Mesajlar: 541
|
Karpuz, kavun, kabak, salatalik ve misir gibi kolayca capraz tozlanan bitkiler icin izolasyon onlemi alinmadi ise paylasim yapilmasina izin verilmesin. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ağaç Dostu
|
Bence 1 mesaj az, bir tane tanıtım yazıp sonrasında kaybolan çok kişi var bence. Biraz daha aktif olanlar istekte bulunabilmeli diye düşünüyorum. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 18-06-2019
Şehir: Ankara
Mesajlar: 61
|
Bence de katılıyorum hem diğer istekli arkadaşların da hakkına geçmemiş olurlar |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 17-05-2019
Şehir: İZMİR
Mesajlar: 127
|
1 mesaj gerçekten çok düşük bir limit(Onu bile karşılamayıp ne oldu benim tohumlar diye yazanlar da bu forumun acı bir gerçeği orası ayrı). Belki bu limitin yükseltilmesi ve üyelik yaşı gibi (örneğin etkinliğin başlama tarihi itibariyle en az 1 aylık üye olmak ve en az 20 mesajı bulunmak) kriterler konulabilir. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 09-12-2019
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 193
|
Benim fikrim kuralların korunması yönünde. Bizim de görevimiz kurallara saygı duymaktır. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 20-06-2009
Şehir: Edirne-İstanbul
Mesajlar: 102
|
Yöneticilerin uygun göreceği bir aktif kullanıma göre karar verilmeli. Örneğin en az 1 yıl üyelik, belli sayıda anlamlı mesaj gibi. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 20-06-2009
Şehir: Edirne-İstanbul
Mesajlar: 102
|
Bu kural varmış zaten şimdi fark ettim ![]() "Talep geçerliliğinin analiz edildiği günde 10 taneden az makul mantıklı mesajı bulunmayan talep sahiplerinin talepleri iptal edilecektir." |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|