agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Agaclar.net Çalışmaları, Projeleri, Etkinlikleri > Önceki Tohum Paylaşım Etkinlikleri (Tamamlananlar) > 2021-2022 Tohum Paylaşım
(https)




Beğeni Düzeni178Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 12-03-2020, 10:32   #1
agaclar.net
 
MeyveliTepe's Avatar
 
Giriş Tarihi: 22-03-2007
Şehir: Kocaeli
Mesajlar: 9,052
Bir de, sadece tohum almak için foruma gelip, aldıktan sonra ortada görünmeyenler var. Kural olarak en azından kendini tanıtan 1 mesajının olması şartı var.

Bunun için öneri var mı?

MeyveliTepe Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 12-03-2020, 11:31   #2
Ağaç Dostu
 
Tolga Özmeral's Avatar
 
Giriş Tarihi: 19-12-2007
Şehir: Sinop
Mesajlar: 498
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi MeyveliTepe Mesajı Göster
Bir de, sadece tohum almak için foruma gelip, aldıktan sonra ortada görünmeyenler var. Kural olarak en azından kendini tanıtan 1 mesajının olması şartı var.

Bunun için öneri var mı?
Yeni üyelerimizin kendini tanıttığı ilk mesajın altına;

Etkinlik prensiplerini okuyup anladığına, eğer tohum talebinde bulunursa bu yükümlülüklerini yerine getireceğine ve tohumların kendisine ulaştığını ilgili bölümde bildireceğine dair bir şablon metin yazması katılım için zorunlu tutulabilir belki.. Bilemedim.

Tolga Özmeral Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 13-03-2020, 10:55   #3
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 17-05-2019
Şehir: İZMİR
Mesajlar: 127
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi Tolga Özmeral Mesajı Göster
Yeni üyelerimizin kendini tanıttığı ilk mesajın altına;

Etkinlik prensiplerini okuyup anladığına, eğer tohum talebinde bulunursa bu yükümlülüklerini yerine getireceğine ve tohumların kendisine ulaştığını ilgili bölümde bildireceğine dair bir şablon metin yazması katılım için zorunlu tutulabilir belki.. Bilemedim.
Adres bildiriminde bir taahhüt var ama uygulamada ne yapılacak, yaptırım ne olacak? Paylaşmayana cebri icra yoluyla, jandarmayla gidilip tohum zorla mı alınacak:-)

Hakan DAG beğendi.
gaseker Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 13-03-2020, 13:54   #4
Ağaç Dostu
 
Tolga Özmeral's Avatar
 
Giriş Tarihi: 19-12-2007
Şehir: Sinop
Mesajlar: 498
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi gaseker Mesajı Göster
Adres bildiriminde bir taahhüt var ama uygulamada ne yapılacak, yaptırım ne olacak? Paylaşmayana cebri icra yoluyla, jandarmayla gidilip tohum zorla mı alınacak:-)
Bir çok kişi tohumlarını aldığını tekrar burada beyan etmesi gerektiğini bilmediği için geri dönüş yapmadı diye düşünüyorum.

Tanıtım mesajının altına yazılmak zorunda kalınacak bir kaç kelime sayesinde bazı kurallar kişinin aklında kalabilir belki.

Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi gaseker Mesajı Göster
1 mesaj gerçekten çok düşük bir limit(Onu bile karşılamayıp ne oldu benim tohumlar diye yazanlar da bu forumun acı bir gerçeği orası ayrı). Belki bu limitin yükseltilmesi ve üyelik yaşı gibi (örneğin etkinliğin başlama tarihi itibariyle en az 1 aylık üye olmak ve en az 20 mesajı bulunmak) kriterler konulabilir.
Mesaj sayısının yükseltilmesi;

Harika..., Müthiş..., Tebrikler... gibi... Sadece kotayı doldurmak adına tek kelimelik mesajları tetikleyeceğini ve forumun bunlarla şişmesinin muhtemel olduğunu düşünüyorum.

Tolga Özmeral Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 13-03-2020, 15:14   #5
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 17-05-2019
Şehir: İZMİR
Mesajlar: 127
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi Tolga Özmeral Mesajı Göster

Mesaj sayısının yükseltilmesi;

Harika..., Müthiş..., Tebrikler... gibi... Sadece kotayı doldurmak adına tek kelimelik mesajları tetikleyeceğini ve forumun bunlarla şişmesinin muhtemel olduğunu düşünüyorum.
Bu bile bir emektir, tohumu istediğinin göstergesidir
Üyelik yaşı (etkinlik başlama tarihi itibariyle en az 1 aylık üyelik) kriteri ile birlikte kullanılırsa son gün gelip 50 mesaj yazayım etkinliğe katılayım gibi bir durum da olmaz. Zaten foruma bir kaç ay(etkinlik öncesi bir ay+etkinlik süreci) gelip giden bir üye büyük ölçüde forum adına kazanılacak üye olacaktır. Tabi veritabanı tasarımını görmedim ne desem yalan ama normal şartlarda kaba bir hesapla "Harika" diye yazdığınız bir mesaj ID si, tarihi, kullanıcısı, log kaydı vs toplayınca 250 bayt etse bunu 1000 kullanıcı 50 şer kez yapsa 20MB alan kaplamaz:-)

gaseker Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 13-03-2020, 16:07   #6
Ağaç Dostu
 
Tolga Özmeral's Avatar
 
Giriş Tarihi: 19-12-2007
Şehir: Sinop
Mesajlar: 498
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi gaseker Mesajı Göster
Bu bile bir emektir, tohumu istediğinin göstergesidir
Üyelik yaşı (etkinlik başlama tarihi itibariyle en az 1 aylık üyelik) kriteri ile birlikte kullanılırsa son gün gelip 50 mesaj yazayım etkinliğe katılayım gibi bir durum da olmaz. Zaten foruma bir kaç ay(etkinlik öncesi bir ay+etkinlik süreci) gelip giden bir üye büyük ölçüde forum adına kazanılacak üye olacaktır. Tabi veritabanı tasarımını görmedim ne desem yalan ama normal şartlarda kaba bir hesapla "Harika" diye yazdığınız bir mesaj ID si, tarihi, kullanıcısı, log kaydı vs toplayınca 250 bayt etse bunu 1000 kullanıcı 50 şer kez yapsa 20MB alan kaplamaz:-)
Süper...

Kenger ve Jasmine Tea beğendi.
Tolga Özmeral Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 27-03-2020, 08:25   #7
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 19-11-2012
Şehir: Ankara
Mesajlar: 541
Karpuz, kavun, kabak, salatalik ve misir gibi kolayca capraz tozlanan bitkiler icin izolasyon onlemi alinmadi ise paylasim yapilmasina izin verilmesin.

obabilgesi beğendi.
Atilgan Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 12-03-2020, 14:16   #8
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 13-12-2017
Şehir: İstanbul-Tekirdağ
Mesajlar: 700
Galeri: 5
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi MeyveliTepe Mesajı Göster
Bir de, sadece tohum almak için foruma gelip, aldıktan sonra ortada görünmeyenler var. Kural olarak en azından kendini tanıtan 1 mesajının olması şartı var.

Bunun için öneri var mı?
Bence 1 mesaj az, bir tane tanıtım yazıp sonrasında kaybolan çok kişi var bence. Biraz daha aktif olanlar istekte bulunabilmeli diye düşünüyorum.

elifaydin Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 12-03-2020, 14:42   #9
Ağaçsever
 
Jasmine Tea's Avatar
 
Giriş Tarihi: 18-06-2019
Şehir: Ankara
Mesajlar: 61
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi elifaydin Mesajı Göster
Bence 1 mesaj az, bir tane tanıtım yazıp sonrasında kaybolan çok kişi var bence. Biraz daha aktif olanlar istekte bulunabilmeli diye düşünüyorum.
Bence de katılıyorum hem diğer istekli arkadaşların da hakkına geçmemiş olurlar

bilenyum ve Selma_321 beğendi.
Jasmine Tea Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 13-03-2020, 11:00   #10
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 17-05-2019
Şehir: İZMİR
Mesajlar: 127
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi MeyveliTepe Mesajı Göster
Bir de, sadece tohum almak için foruma gelip, aldıktan sonra ortada görünmeyenler var. Kural olarak en azından kendini tanıtan 1 mesajının olması şartı var.

Bunun için öneri var mı?
1 mesaj gerçekten çok düşük bir limit(Onu bile karşılamayıp ne oldu benim tohumlar diye yazanlar da bu forumun acı bir gerçeği orası ayrı). Belki bu limitin yükseltilmesi ve üyelik yaşı gibi (örneğin etkinliğin başlama tarihi itibariyle en az 1 aylık üye olmak ve en az 20 mesajı bulunmak) kriterler konulabilir.

gaseker Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 01-12-2020, 08:57   #11
Ağaç Dostu
 
cemilsisik's Avatar
 
Giriş Tarihi: 09-12-2019
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 193
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi MeyveliTepe Mesajı Göster
Bir de, sadece tohum almak için foruma gelip, aldıktan sonra ortada görünmeyenler var. Kural olarak en azından kendini tanıtan 1 mesajının olması şartı var.

Bunun için öneri var mı?
Benim fikrim kuralların korunması yönünde. Bizim de görevimiz kurallara saygı duymaktır.

cemilsisik Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 18-11-2021, 18:40   #12
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 20-06-2009
Şehir: Edirne-İstanbul
Mesajlar: 102
Yöneticilerin uygun göreceği bir aktif kullanıma göre karar verilmeli. Örneğin en az 1 yıl üyelik, belli sayıda anlamlı mesaj gibi.

Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi MeyveliTepe Mesajı Göster
Bir de, sadece tohum almak için foruma gelip, aldıktan sonra ortada görünmeyenler var. Kural olarak en azından kendini tanıtan 1 mesajının olması şartı var.

Bunun için öneri var mı?

cetine Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 19-11-2021, 12:19   #13
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 20-06-2009
Şehir: Edirne-İstanbul
Mesajlar: 102
Bu kural varmış zaten şimdi fark ettim

"Talep geçerliliğinin analiz edildiği günde 10 taneden az makul mantıklı mesajı bulunmayan talep sahiplerinin talepleri iptal edilecektir."

Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi cetine Mesajı Göster
Yöneticilerin uygun göreceği bir aktif kullanıma göre karar verilmeli. Örneğin en az 1 yıl üyelik, belli sayıda anlamlı mesaj gibi.

MeyveliTepe beğendi.
cetine Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 17:58.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026