View Single Post
Eski 14-08-2019, 15:35   #149
hepsibahcemden
/
 
Giriş Tarihi: 14-08-2019
Şehir: Usa
Mesajlar: 24
hepsibahcemden fidancılık hizmet aksaklıkları

e-ticaret satışlarında zaman zaman istenmeyen hizmet aksaklıkları olmaktadır. Firmamız bu durumlarda kesin çözüm odaklı hizmet vermektedir.
https://hepsibahcemden.com web sitemizden ve sanalpazar sayfalarından aldığınız ürünlerde
1. ürünlerinizin kargoda hasar görmesi %2 lik bir durum (kargonuz hasarlı gelse bile kargoyu bize geri göndermenize gerek yoktur. Gelen ürünün aşı kısmında bir problem yoksa budayıp tekrar filizlenmesi için bakımlarını yapınız. Bize bilgi vermeniz dahilinde yeni ürünüzü kargoya yeniden veriyoruz.
2. ürünüzün yanlış gönderilmesi (Binde bir kargolar karışabiliyor bilgi vermeniz durumunda yeni ürün gönderilir.)
3. ürünün eksik gönderilmesi (genelde kargo kaynaklı oluyor.)
4.Gelen üründen kargo ücreti alınması. (kesinlikle ödeme yapmayın sizden özel istek olmadığı sürece tüm ürünlerimizi kargo ücretsiz gönderiyoruz.)

Yukarda bahsettiğim ve benzeri durumlarda mutlaka bize iletişim bölümümüzden ulaşınız.

Eklenen Resimler
 

Düzenleyen hepsibahcemden : 14-08-2019 saat 15:45 Neden: eksik yazı
hepsibahcemden Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön