View Single Post
Eski 26-06-2016, 17:05   #2355
MustafaTepe
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 02-05-2016
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 260
Merhaba

Burada benim gibi yeni başlayanlara cesaret olsun diye tecrübelerimi sizinle paylaşmak istiyorum.

1- İstemek ve pes etmemek. Topraksız tarımda ilk kurulum biraz masraflı ucuza kaçıp hevesinizi kırmayın.
2- Araştırma, ben 2 ay sadece araştırdım okudum bu forumlarda okumadığım mesaj kalmadı desem inanın yalan olmaz.
3- Tecrübeli kişilerden fikir almak. Ben Kudret beyle tanışma şerefine eriştim ne dediyse o doğrultuda yaptım. Aklıma takılanları sordum. Sonuç mükemmel.
4- İlgi fideleri saksıları dikimi ipe alması tankı suyu güneşi rüzgarı her şeyi sizin derdiniz olacak yoksa bu iş saldım çayıra mevlam kayıra olursa olmaz.

Aşağıdaki fotograflar da çabalarımın bir ürünüdür.

Name:  IMG_6509.jpg
Views: 1239
Size:  50.4 KB

Name:  IMG_6510.jpg
Views: 1073
Size:  39.1 KB

Name:  IMG_6511.jpg
Views: 1085
Size:  41.9 KB

Name:  IMG_6512.jpg
Views: 1097
Size:  50.1 KB

Name:  IMG_6513.jpg
Views: 1072
Size:  48.3 KB

MustafaTepe Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön