Tüketicilere verilen hizmetlerde sağlık koşullarına ve konusunda yasal düzenlemelerde yer alan standartlara uygun şekilde davranma yükümlülüğü vardır.
Aslında bu gibi durumlarda olayın maddi boyutundan ziyade manevi tazminat talebinde bulunma hakkımız bile var..
Bu konuda güzel bir Hukuk Genel Kurulu kararı var:
http://www.aghukukburosu.com/makale-...-tazminat.html
Rakısından sinek çıkan bir akşamcı yurttaşımız bunu başarmış:
http://tuketicinindostu.com/2014/04/...zminat-sebebi/
Maalesef ülkemizde tüketici hem haklarından habersiz hem de adam sendeci..
Benim bu tür beş büyük firmayla başarıyla hallettiğim sorunum oldu..Uzun hikaye ama gerekirse yazarım buraya..
En masumunu yazayım..7-8 sene önce İstanbul'da Migros'tan bir karpuz almıştım..Evde kesince yenmeyecek kadar kabak çıkınca üşenmedim götürdüm parasını iade ettirdim..
Güler Hanım da, ilgili firmaya ''beni çok sevdiğim sütü içmekten nefret ettirdiniz'' savıyla manevi tazminat davası açabilir.