Konu
:
badrobot / Bonsai Saksısı
View Single Post
25-01-2015, 14:13
#
10
badrobot
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 25-08-2011
Şehir: Manisa
Mesajlar: 2,737
Saksılarım geldi. İki ölçü ve iki farklı sır rengi var şu an. Bunlar 22x7cm.
Eklenen Resimler
01.jpg
(47.6 KB, 265 views)
02.jpg
(45.7 KB, 260 views)
03.jpg
(50.1 KB, 261 views)
04.jpg
(44.2 KB, 261 views)
badrobot
Kullanıcının Profilini Göster
Özel Mesaj Gönder
badrobot Kullanıcısının Web Sitesi
badrobot Kullanıcısının Gönderdiği Mesajları Bul