View Single Post
Eski 07-05-2013, 08:16   #2264
Mustafa Abdal
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 07-11-2011
Şehir: istanbul
Mesajlar: 497
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi Adalet Yağcı Mesajı Göster
Sayın meraklı amatör;
Zengarden hakkında önceki senelerde de yazıştık bu başlıkta.
Zengarden'den bu güne kadar aldığım tohum ve fidelerden bir çok arkadaşım gibi benim de hiç şikayetim olmadı.
Fide satışları son derece iyi, fideler özel plastik kutularda hiç solmadan ulaşıyor elinize.
Bir sorun yaşarsanız da telafi ediyorlar.
Zengarden VİLMORİN den çok daha kaliteli tohum satıyor.
Sn. Adalet hn. Türkiyede, bu tür tohum, fide gibi ürünlere ulaşma zorluğu yaşadığımızdan bende elbette zengarden'firmasının hizmete devam etmesini isterim. Ben sadece başıma geleni paylaştım,
olayın kronolojisi ise şu şekilde.
4 nisan mail ile ürünlerin stokta olduğunu bildirdiler.
26 nisanda sipariş verdim ve ödeme yaptım, sipariş verebilmem için ürün tanıtımında yazan stok bekleniyor ibaresinin site tarafından değiştirilmesi ve siparişe açılması gerekir.
30 nisan site üzerinden 26 nisanda ödeme bilgisini bildirmeme rağmen halen ödeme bekleniyor ibaresini görme ve siparişi iptal etme tarihi. Bu arada elimizde mal kalmadı veya fideler yetişmedi kusura bakmayın diye bir ifade açıklama gereği duymadılar.
30 nisan telefondaki beyefendinin önünde havale ekranının açık olduğunu parayı gönderiyor olduğunu söylediği tarih.
6 mayıs tekrar aramam üzerine, parayı göndereceklerini ve 7 mayısta teyit için arayacaklarını söylemeleri.
Ellerinde olmayan bir malı satışa sunmayı ve ödeme alma işlemini ben dolandırıcılık olarak tanımlıyorum. başka bir tanımı varsa beyefendilerin hakkını yemek istemem. Parayı iade etmemeleri ise bir başka konu.
Bu arada bende daha önceden alışveriş yaptım çimlenmeyen bir iki tohum oldu. bu konuyu bu platformda konuşma gereği duymadım çünkü çimlendirmede hata benimde olabilirdi ve nihayetinde bir ürün elime geçmişti. Ama buradaki konu, elde olmayan mal için ödeme almaları ve parayıda iade etmemeleri.
Bu arada sizin sorun yaşamamanıza sevindim. Bazı müşterilerine de sorun yaşatmadıklarını görmüş olduk. Ben kendi yaşadıklarımı aktardım, doğal olarak alışveriş yapmayı düşünen arkadaşlar durumu kendileri değerlendireceklerdir.


Düzenleyen Mustafa Abdal : 07-05-2013 saat 13:08 Neden: imla
Mustafa Abdal Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön