Kusurlu kargo firmasını şikayet etmek konusunda Doğayla Barış'a katılıyorum.MNG ile ilgili şikayetlerimi iletmek için MNG'nin iletişim sayfasında bulunan "öneri ve istekler" bölümüne mesaj atarak bir de şikayet köşesi açmalarını önerdim.Gelen mesajda verdikleri numarayı aramamı söylemişler.Oysa arayanlar telefonun açılmadığını açıldığındaysa gerekli yere bağlayacaklarını söyleyerek uzun süre oyaladıklarını yazmışlardı.Ben de haliyle vazgeçtim.Fakat MNG ile çalışanlardan kesinlikle alış-veriş etmiyorum.Bir dolu kargo şirketi var.Hangisi düzgün çalışıyor ve problem çıkarmıyorsa onu tercih etmek lazım.Amasya'da MNG önceden iyi çalışıyordu,yöneticisi değişince personel de değişti.Yeni personel işi bilmiyor,yöneticisi de çalışanlara kötü davrandığından daha işe ısınamadan çıkıyorlar.Böylece müşteri memnuniyeti de sağlanamıyor.Ne biçim esnaflık anlamıyorum.
|