agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Bitki Dünyası > Yerörtücü ve Yayılıcılar
(https)




Beğeni Düzeni218Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 17-06-2008, 11:21   #11
Ağaç Dostu
 
limon's Avatar
 
Giriş Tarihi: 14-03-2007
Şehir: istanbul
Mesajlar: 6,265
Galeri: 637
Ben de bahar başı dipten buduyorum. Ağacın altındaki kışı donmadan atlattı. Kum tepesine diktiklerim kışın donmuşlardı ama pek gözönünde olmadıklarından onları budamayı unutmuştum. Sulamayı da unutuyorum. Şu anda onlar da keyiflendiler. Ama bir konuya dikkat çekmek gerek. Yerde olanları sulamayı unutsak ta yaşıyorlar da saksıdakileri sulamak şart. Onlar çok susuz kalınca renkleri soluyor ve yaprakları çok ufak kalıyor. Güzel bir toprağa diktikten sonra gübreye ihtiyaç duymuyor. Yalnız torfa dikmeyin, torfu yarı yarıya toprakla karıştırın. Torf tohum ekmek için ideal ancak bitkiler için çok hafif kalıyor, bitkilerin köklerini kavramıyor.

limon Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 21:00.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026