![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Kaybettik, Allah rahmet eylesin
|
Sulama bonsaide öğrenilmesi gereken ilk ve önemli şey. Şimdi kış olduğu için sık sulama zarar verir.. Toprağın kurumasına izin verin. Forumda sulamayla ilgili epey bilgi bulacaksınız. Bütün bonsailer eğer tropik ağaçlar değilse, dışarda tutulmalıdır. şiddetli soğuklar dışında. Şimdiki haliyle oldukça sağlıklı görünüyor. Çok su vermekten kaçının, forumları okudukça tatmin edici bilgileri öğreneceksiniz. |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Mert Alemdar
Giriş Tarihi: 20-02-2007
Şehir: istanbul
Mesajlar: 10
|
Alıntı:
Bonsaimin durumunu özetlemem gerekir ise;
İçimde çok güzel bir heyecan vardı. Şimdi ise hüzün var. Ne yapsam düzeltemiyorum. Sulama konusunda ilk 2 gün sanırım biraz abarttım şimdi ise toprağı kontrol ediyorum nemli ise bırakıyorum. Ama çok hasta gözüküyor çok... İşe gider gitmez resmini çekip sizlerle paylaşacağım. Yardımlarınız için tekrar teşekkürler. Not: Bu bilgileri doğru kanalamı yazıyorum. Yoksa başka bir grubamı yazmalıyım? |
|
|
|
|
![]() |
| Etiketler |
| bonsai |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|