![]() |
|
|
|
#11 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 22-06-2006
Mesajlar: 3
|
Merhaba Arkadaşlar Birkaç sorum var.Çınar ağacından bonsai olurmu.Olursa nasıl başlamalıyım?Herhangi bir çınardan dal kessem olurmu?Köklendirmem gerekiyoru:Yardımcı olursanız sevinirim. |
|
|
|
|
|