![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 02-10-2008
Şehir: trabzon
Mesajlar: 481
|
Son mesajın üzerinden tam 1 yıl geçmiş. Ama yazmadan duramayacağım. Ben kocayemişi çok seviyorum. Balkonuma diktim. İnşallah büyüyüp meyve verdiğini de görürüm. Henüz çok genç. Bakımı nasıl yapılır bilmiyorum. Buradan okuduklarımı uygulayacağım. |
|
|
|
|
|