agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Ağaçlar > Meyve Ağaçları > Üzümsü Meyveler
(https)




Beğeni Düzeni250Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 10-12-2020, 12:14   #27
Ağaç Dostu
 
celalamca's Avatar
 
Giriş Tarihi: 05-04-2017
Şehir: ankara
Mesajlar: 142
Bana göre kışın seyri en güzel ağaç..şu anda hem çiçek var hem meyve..meyveleri de toplamazsanız uzun süre kalıyor..üstelik sarı ve kırmızı renkde..kışın herşeyin soluk ve cansız olduğu bu zamanlarda kesinlikle enerji veren bir ağaç .herbahçede mutlaka 3-4 tane olmalı

eskiden fidancılarda zor bulunurdu ve pahalıydı.şimdi her fidancıda var nerdeyse.üstelik yaşlı fidanlar da bulunuyor. fidan deposunda bile satışı var.Ancak bazı fidancılar bu mevsimde ormandan bu fidanları söküp saksılıyor.canlı gibi görünse de sonradan kuruyor.dikkatli olun.

celalamca Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 20:58.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026